Klientu apmierinātība

Mūsu mērķis ir būt par stabilu un uzticamu partneri saviem klientiem, nodrošinot profesionālu klientu apkalpošanu, sasniedzot augstu klientu apmierinātības līmeni, tādejādi sekmējot uzņēmuma ilgtspējīgu attīstību un sniegto pakalpojumu kvalitāti.


Katru gadu tiek veikts ikgadējais klientu apmierinātības pētījums, lai novērtētu klientu apmierinātību ar uzņēmuma sniegto pakalpojumu un klientu apkalpošanas kvalitāti, kā arī uzņēmuma darbību kopumā. Vienlaikus klienti tiek aicināti izteikt priekšlikumus pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanai.

Apkopojot 2023. gada ikgadējā klientu apmierinātības pētījuma rezultātus, secināms, ka VAS Elektroniskie sakari kopējais klientu apmierinātības indekss, kas atspoguļo klientu vērtējumu par VAS ES darbību un tās sniegtajiem pakalpojumiem, ir 95,98%, kur attiecīgi:
• Sniegto pakalpojumu kvalitāte: 97,57%;
• Klientu apkalpošanas kvalitāte: 94,40%.

Secināms, ka ir sasniegts izcils apmierinātības līmenis. Šāds novērtējums sasniegts, mērķtiecīgi strādājot, pilnveidojot aspektus, kas tika atklāti iepriekšējās aptaujās – turpinot uzlabot sniegtos pakalpojumus, ieviešot e-pakalpojumus, veicot individuālu skaidrojošo darbu, ja nepieciešams – atkārtoti.

Klientu apmierinātības pētījumu rezultāti

2021. gada rezultāti

2022. gada rezultāti

2023. gada rezultāti